3/13/2020

«Οπουδήποτε και αν βρίσκεστε στον κόσμο, είναι πιθανό να έρθετε σε επαφή με την επωνυμία μας σε όποια πόλη και αν ζείτε ή ταξιδεύετε ως επισκέπτες».

Δεν υπάρχει στον κόσμο διεθνής επωνυμία πιο αυθεντική για το άθλημα του πόλο από την U.S. Polo Assn., το επίσημο σήμα της Ένωσης Πόλο των Ηνωμένων Πολιτειών. Εδώ, η RLI μιλά με τον Πρόεδρο & και Διευθύνοντα Σύμβουλο J. Michael Prince του USPA Global Licensing, του αποκλειστικού διεθνούς παρόχου αδειών εκμετάλλευσης του σήματος της U.S. Polo Assn., για να μάθει περισσότερα σχετικά με την προέλευση της επιχείρησης και πώς έχει επιτύχει την εντυπωσιακή ανάπτυξη και την εξέχουσα θέση που κατέχει σήμερα στην αγορά.

Η U.S. Polo Assn. δεν είναι απλώς μια επωνυμία, είναι μια ολόκληρη εμπειρία. Όταν οι πελάτες αγοράζουν προϊόντα της U.S. Polo Assn. από κατάστημα λιανικής της U.S. Polo Assn., πολυκατάστημα, ανεξάρτητο κατάστημα λιανικής ή το ηλεκτρονικό εμπόριο, κάνουν δικό τους κάτι από το άθλημα του πόλο. Αυτό συμβαίνει επειδή η διεθνής επωνυμία είναι η μοναδική που συνδέεται επίσημα με την Ένωση Πόλο των Ηνωμένων Πολιτειών (USPA), έναν από τους παλαιότερους αθλητικούς φορείς των ΗΠΑ με έτος ίδρυσης το 1890. Αυτό σημαίνει ότι τα έσοδα από τις πωλήσεις ειδών ένδυσης για άντρες, γυναίκες και παιδιά, καθώς και αξεσουάρ, ειδών υπόδησης, ταξιδίου και οικιακών ειδών της επωνυμίας σε παγκόσμιο επίπεδο αξιοποιούνται για τη χρηματοδότηση του αθλήματος, επαγγελματικών εκδηλώσεων, παικτών που συμμετέχουν σε διαπανεπιστημιακά πρωταθλήματα, χορηγιών και προγραμμάτων καλής μεταχείρισης των ιπποειδών. Η εταιρεία έχει αποτύπωμα λιανικών πωλήσεων ύψους 1,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε παγκόσμιο επίπεδο και διαχειρίζεται περισσότερα από 1.100 καταστήματα U.S. Polo Assn. μονού σήματος σε 180 χώρες σε ολόκληρο τον κόσμο, αριθμός που αντιστοιχεί περίπου στο 90 τοις εκατό των χωρών του πλανήτη.

«Με υπερηφάνεια μπορώ να πω ότι οπουδήποτε και αν βρίσκεστε στον κόσμο, είναι πολύ πιθανό να έρθετε σε επαφή με την επωνυμία μας σε όποια πόλη και αν ζείτε ή ταξιδεύετε ως επισκέπτες», εξηγεί ο Prince. «Η επωνυμία ταξιδεύει εκεί όπου ταξιδεύει το άθλημα και το άθλημα ταξιδεύει εκεί όπου ταξιδεύει η επωνυμία. Ο δεσμός είναι άρρηκτος, όχι μόνο με τους φιλάθλους αλλά και με τους καταναλωτές».

Το 2018 η εταιρεία κατέγραψε χρονιά ρεκόρ με διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης σε παγκόσμιο επίπεδο. Στη συνέχεια, το 2019 ακολούθησε άλλη μια χρονιά ρεκόρ για την επιχείρηση, η οποία αύξησε κατά 100 τον αριθμό των καταστημάτων της σε ολόκληρο τον κόσμο. Το 2020 σχεδιάζουμε να προσθέσουμε άλλα 100 καταστήματα σε μια χρονική στιγμή κατά την οποία πολλές εταιρείες κλείνουν καταστήματα αντί να ανοίγουν καινούργια. Για να αναδείξει τη θέση της εταιρείας στην αγορά, η License Global, μια κορυφαία ειδησεογραφική πηγή για τον κλάδο χορήγησης αδειών εκμετάλλευσης σήματος, κατατάσσει την U.S. Polo Assn. στην τέταρτη θέση όσον αφορά τους διεθνείς παρόχους αδειών εκμετάλλευσης αθλητικών σημάτων, πίσω μόνο από τις NFL, NBA και MLB αντίστοιχα.

Ο Prince εξηγεί ότι από το σύνολο των καταστημάτων της εταιρείας, περίπου το 85 τοις εκατό είναι καταστήματα λιανικών πωλήσεων έναντι μόνο 15 τοις εκατό που αφορά χώρους outlet. Οι αριθμοί αυτοί είναι εκπληκτικοί αν σκεφτεί κανείς ότι οι εταιρείες αντίστοιχου μεγέθους συχνά έχουν αναλογία 50/50 μεταξύ καταστημάτων λιανικών πωλήσεων και καταστημάτων outlet. Στο πλαίσιο αυτού του πρόσφατου κύκλου ανοίγματος καταστημάτων, παρουσιάστηκε για πρώτη φορά μια μοναδική ιδέα ενέργειας «υψηλού στόχου», η οποία προσδίδει ακόμη μεγαλύτερη αυθεντικότητα στην επωνυμία καθώς προσφέρει μια εμπειρία στον καταναλωτή εμπνευσμένη από το άθλημα του πόλο.

«Οι πελάτες μπορούν να έρθουν, να χρησιμοποιήσουν έναν θάλαμο για φωτογραφίες selfie με εξοπλισμό πόλο, να δοκιμάσουν είδη ένδυσης και αξεσουάρ με διαδραστικό καθρέφτη, ακόμα και να χρησιμοποιήσουν γυαλιά VR για να δουν πώς είναι να είσαι παίκτης του πόλο, έστω και για λίγα λεπτά», εξηγεί ο Prince. Το πρώτο από τα καταστήματα αυτά εγκαινιάστηκε στο Χανγκζού της Κίνας, την έδρα της Alibaba και την τεχνολογική πρωτεύουσα της Κίνας, όπου το κατάστημα λειτούργησε δοκιμαστικά. Από τότε έχει αρχίσει να λειτουργεί και δεύτερο κατάστημα στη Ρώμη, ένα αναδυόμενο κατάστημα (pop-up) στον κεντρικό σιδηροδρομικό σταθμό της Ρώμης (Termini). Ο Prince αναμένει ότι θα κάνουν την εμφάνισή τους κι άλλα καταστήματα ενέργειας «υψηλού στόχου» και μάλιστα ότι κάποια καταστήματα outlet θα διαθέτουν ορισμένα βιωματικά στοιχεία, κάτι ασυνήθιστο για το λιανικό εμπόριο. «Θέλουμε ο κάθε καταναλωτής να βιώνει μια εκπληκτική εμπειρία με την επωνυμία μας, όχι μόνο εκείνοι που επισκέπτονται τα καταστήματα λιανικών πωλήσεων που διαθέτουμε».

Στο πλαίσιο της περαιτέρω αύξησης του αριθμού των καταστημάτων, φαίνεται ότι, εκτός από τη Μέση Ανατολή και την Ινδία, η Αφρική είναι μια συναρπαστική αγορά για την U.S. Polo Assn. Όπως εξήγησε ο Prince, η εταιρεία στοχεύει στην αγορά των νέων ανθρώπων της γενιάς των millennials. Ένας από τους στόχους της επωνυμίας για τα επόμενα χρόνια είναι να αναχθεί σε κορυφαία διεθνή επωνυμία στην αφρικανική ήπειρο.

«Είμαστε επίσης εξαιρετικά ενθουσιασμένοι με την αγορά της Κίνας. Έχουμε δύο εταίρους παρόχους αδειών εκμετάλλευσης εκεί. Ο ένας ασχολείται με τα είδη υπόδησης και ο άλλος με τα είδη ένδυσης. Και οι δύο έχουν δεσμευτεί να ανοίξουν τριακόσια με πεντακόσια καταστήματα τα επόμενα χρόνια. Πιστεύω επίσης ότι με βάση τη δυναμική της αγοράς, μπορούμε και εκεί να γίνουμε μια από τις σημαντικότερες διεθνείς επωνυμίες μόδας και αθλητικών ειδών», αναφέρει ο Prince.

Για να συνεχίσει να αναπτύσσεται η επιχείρηση, ο Prince θεωρεί ότι είναι καθοριστικό να εστιάζει κάποιος στα κύρια προϊόντα του, και ειδικά στο πώς μπορεί να τα βελτιώνει και να τα διατηρεί επίκαιρα χάρη στην καινοτομία. Για παράδειγμα, δίνεται έμφαση στο βιώσιμο ντένιμ, κάτι το οποίο επεξεργάζεται ο όμιλος εδώ και αρκετά χρόνια. «Πρόκειται για έναν τομέα για τον οποίο θέλουμε να αρχίσουμε να συζητάμε, διότι έχουμε αναλάβει σπουδαίες πρωτοβουλίες σχετικά με τη βιωσιμότητα, αλλά δεν έχουμε μιλήσει ανοιχτά για αυτήν. Αυτό αλλάζει πλέον». Επιπλέον, η U.S. Polo Assn. θα παρουσιάσει μια νέα σειρά προϊόντων ειδών ένδυσης την άνοιξη του 2020 με ελαφριά καινοτόμα χαρακτηριστικά.

Με 5 εκατομμύρια ακολούθους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε παγκόσμιο επίπεδο, η επιχείρηση αξιοποιεί όλες τις δυνατότητες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, κατανοώντας ότι αυτός είναι ο τρόπος που οι millennials και η Γενιά Ζ ζουν, ενημερώνονται και παρακολουθούν το περιεχόμενο που τους ενδιαφέρει. «Υιοθετήσαμε επιθετική τακτική για να προσελκύσουμε ακολούθους στα μέσα μας κοινωνικής δικτύωσης σε παγκόσμιο επίπεδο τον περασμένο χρόνο, και αυτό έχει πλέον ως αποτέλεσμα την απόκτηση πιστών καταναλωτών. Δημιουργήσαμε επίσης μια νέα παγκόσμια ψηφιακή σελίδα, την uspoloassnglobal.com, η οποία μεταφράζεται επί του παρόντος σε τουλάχιστον 15 γλώσσες και θα τεθεί σε λειτουργία σε περίπου 100 χώρες σε ολόκληρο τον κόσμο κατά τους επόμενους 24 μήνες. Και οι δύο προσπάθειες υποστηρίζουν το όραμά μας και την πορεία μας προς έναν ψηφιακό μετασχηματισμό», προσθέτει ο Prince.

Ο Prince εξηγεί ότι η κουλτούρα της εταιρείας βασίζεται πραγματικά στο να μείνει η U.S. Polo Assn. πιστή σε αυτό που πραγματικά αντιπροσωπεύει το σήμα. «Γνωρίζουμε ακριβώς ποιοι είμαστε ─ αυθεντικοί, εμπνευσμένοι από τον αθλητισμό, γεμάτοι νιότη, δραστήριοι και διασκεδαστικοί. Παρέχουμε επίσης στον παγκόσμιο καταναλωτή μια εξαιρετική επένδυση τιμής/αξίας μέσω μιας εκπληκτικής μάρκας και ενός εξαιρετικού προϊόντος σε προσιτή τιμή. Αυτό είναι πολύ σημαντικό για εμάς!»

Όταν τον ρωτούν για το μέλλον και ποιες προκλήσεις αναμένει η εταιρεία, ο Prince επισημαίνει: «Παραμένουμε σε εγρήγορση και κινούμαστε με γνώμονα την εποχή και τις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή. Έχουμε μια άψογη ομάδα και εξαιρετική στρατηγική προώθησης της επωνυμίας, που σημαίνει ότι ανοίγονται πολλές ευκαιρίες μπροστά μας», καταλήγει ο Prince.

Αυτός ο ιστότοπος δεν υποστηρίζει πλέον προγράμματα περιήγησης Internet Explorer. Αλλάξτε στο Chrome, το Safari ή το Firefox για την καλύτερη εμπειρία.