10/29/2019

Η US Polo Assn. συζητά τον ρόλο της γυναικείας ενδυνάμωσης που συνδυάζεται με την επωνυμία της πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων και το γιατί το πόλο είναι ένα «άθλημα ίσων».

Η ισότητα των φύλων είναι ένα καυτό κοινωνικό θέμα – αλλά όχι στο άθλημα του πόλο. Για ένα αρχαίο άθλημα ηλικίας άνω των 2.600 ετών, η Ένωση Πόλο των Ηνωμένων Πολιτειών (USPA) και η επωνυμία της ρούχων και αξεσουάρ λάιφσταϊλ, μαζί με την US Polo Assn., προωθούν από κοινού μια σύγχρονη άποψη για την ισότητα των φύλων και την ενδυνάμωση των γυναικών.

Από την ίδρυση της επωνυμίας το 1981, η απήχησή της έχει επεκταθεί πολύ πέρα από το άθλημα του πόλο, ώσπου έγινε μια σημαντική δύναμη στο λιανικό εμπόριο. Το 2018, η US Polo Assn. έφτασε τα 1,7 δισεκατομμύρια δολάρια σε παγκόσμιες πωλήσεις, μεγάλο μέρος των οποίων οφείλεται στην ταχεία και στρατηγική επέκταση διεθνών επιχειρήσεων στην Ινδία, την Κίνα, τη Ρωσία και την περιφερειακή ανάπτυξη σε όλη την Ανατολική Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή, σύμφωνα με τον J. Michael Prince, πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της USPA Global Licensing Inc., που είναι ο αποκλειστικός παγκόσμιος δικαιοπάροχος για την US Polo Assn. «Η επωνυμία έχει επεκταθεί στο 90 τοις εκατό των χωρών του κόσμου φέτος.» Αυτό έρχεται αμέσως μετά το λανσάρισμα του νέου παγκόσμιου ιστότοπου, uspoloassnglobal.com, ο οποίος θα είναι προσβάσιμος σε περίπου 100 χώρες και σε τουλάχιστον 15 διαφορετικές γλώσσες που αντιπροσωπεύουν διαφορετικά μέρη του κόσμου τους επόμενους 24 μήνες. Μέχρι σήμερα, η US Polo Assn. διαθέτει περισσότερα από 1.100 παραδοσιακά καταστήματα σε όλο τον κόσμο.

Με έδρα το West Palm Beach, η US Polo Assn. διοικείται από την USPA Global Licensing Inc. (USPAGL), μια κερδοσκοπική εταιρεία και θυγατρική εξ ολοκλήρου της Ένωσης Πόλο των Ηνωμένων Πολιτειών (USPA), του μη κερδοσκοπικού εθνικού διοικητικού φορέα για το άθλημα της USPA, η οποία με τη σειρά της χρηματοδοτεί το άθλημα και τις διάφορες πρωτοβουλίες της για την οργάνωση και το μάρκετινγκ του πόλο, την υποστήριξη των παικτών πόλο, την εκπαίδευση και την επιμόρφωση νέων αθλητών και τη φιλοδοξία της να κάνει το άθλημα πιο προσιτό στις μελλοντικές γενιές – και φυσικά και στα δύο φύλα.

Ιστορικά, οι γυναίκες αγωνίστηκαν για την ισότητα στο πόλο και εντάχθηκαν με επιτυχία στον διοικητικό φορέα του αθλήματος στα τέλη της δεκαετίας του εβδομήντα. Ως ένα πραγματικά συνεργατικό άθλημα, γυναίκες και άνδρες παίζουν μαζί στο γήπεδο – και αυτό σημαίνει ότι και τα δύο φύλα έχουν τα ίδια πρότυπα σε κάθε αγώνα. Η Ashley Busch, παίκτρια του πόλο και η πρώτη γυναίκα πρέσβειρα της επωνυμίας U.S. Polo Assn., δήλωσε ότι ερωτεύτηκε το άθλημα ενώ μεγάλωνε στην περιοχή των αλόγων της Βιρτζίνια. «Αμέσως μόλις δοκίμασα το πόλο στα 11 μου, εθίστηκα σε αυτό», είπε η Busch στην WWD. «Το πόλο είναι πραγματικά προσανατολισμένο στην οικογένεια και ένα από τα μοναδικά αθλήματα όπου μπορείς να έχεις τον μπαμπά σου στο γήπεδο, τα παιδιά σου, τον σύζυγό σου, όλη την οικογένειά σου να παίζουν μαζί σου. Είναι επίσης ένα από τα μοναδικά αθλήματα που όταν βγαίνουμε στο γήπεδο είμαστε όλοι ίσοι. Για άνδρες και γυναίκες, δεν έχει σημασία ποιος είναι ο στόχος ή η βαθμολογία σου, βγαίνετε στο γήπεδο και παίζετε ως ίσοι».

Η Busch τόνισε ότι η γυναικεία πλευρά του πόλο αναπτύσσεται πολύ γρήγορα, ειδικά τα τελευταία χρόνια. Μέχρι σήμερα, σχεδόν το 40 τοις εκατό των παικτών πόλο στις ΗΠΑ είναι γυναίκες. «Είναι εκπληκτικό από μόνο του, καθώς τις περισσότερες φορές οι άνθρωποι συνδέουν το πόλο ή τα σκληρά αθλήματα με τους άνδρες, αλλά νομίζω ότι είναι ενδυναμωτικό. Μπορείς να είσαι το μόνο κορίτσι στο γήπεδο με πολλούς άντρες και αναμένεται να είσαι το ίδιο σκληρή, να παίζεις και να κινείσαι με την ίδια ταχύτητα», εξήγησε.

Και έτσι, η εντυπωσιακά τολμηρή, πολύχρωμη σχεδίαση και οι στρατηγικές merchandising της επωνυμίας, στοχεύουν να προσελκύσουν ακριβώς αυτό: τη γυναίκα καταναλωτή που αναζητά γνήσια ενδυνάμωση από τον τρόπο ζωής του πόλο. Ο Cliff Lelonek, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της JRA Trademark, κάτοχος άδειας χρήσης της U.S. Polo Assn. στη Βόρεια Αμερική, είπε στο WWD: «Η γυναίκα καταναλώτριά μας είναι αθλητική και ζωντανή. Λατρεύει την επωνυμία μας γιατί είναι πολύχρωμη, άνετη και έχει εξαιρετική εφαρμογή.» Ο Lelonek εξήγησε: «Φτιάχνουμε μια μεγάλη ποικιλία από αθλητικά, ενεργά ρούχα και πράγματα που ταιριάζουν στον τρόπο ζωής της. Η επωνυμία είναι γνωστή για την «παραδοσιακή Αμερικάνικη» αισθητική της. Στα καταστήματα λιανικής και πολυκαταστήματα μας σε όλη τη χώρα, είμαστε φιλόδοξοι για το στυλ και την αυθεντικότητά μας.»

Αυτός είναι ο λόγος που η USPAGL συνεργάστηκε με το Συμβούλιο Τουριστικής Ανάπτυξης της κομητείας του Palm Beach για τη χορηγία μιας τηλεοπτικής και ψηφιακής εκπομπής που προβλήθηκε τον περασμένο Σεπτέμβριο με τίτλο «Women in Polo: The Palm Beaches», μια ταινία διάρκειας 30 λεπτών που επικεντρώνεται σε έξι αθλήτριες πόλο που καλύπτουν διάφορες ηλικίες και υπόβαθρα. Το ντεμπούτο της συνέπεσε με την εισαγωγή της Πρωτοβουλίας Γυναικών της USPAGL. Η καμπάνια «Inspiring Others» είναι μια εκστρατεία διάρκειας ενός έτους που γιορτάζει τις γυναίκες αθλήτριες του πόλο και η οποία ξεκίνησε την Ημέρα Ισότητας των Γυναικών, σε ανάμνηση της υιοθέτησης της δέκατης ένατης τροποποίησης, που παρέχει στις γυναίκες το δικαίωμα ψήφου. Η Busch είπε στο WWD, «Πιστεύω ότι το πρόγραμμα και η εκστρατεία είναι πραγματικά ξεχωριστά επειδή προάγουν την ενδυνάμωση των γυναικών, αλλά επίσης ανοίγουν τα μάτια των ανθρώπων, όχι μόνο στο άθλημα του πόλο, αλλά και στο ότι οι γυναίκες όχι μόνο παίζουν, αλλά παίζουν καλά».

Και το γνωμικό της US Polo Assn. «Live Authentically» είναι αληθινό, καθώς οι καμπάνιες της υποστηρίζουν μια γνήσια σύνδεση με το άθλημα του πόλο λόγω της αυθεντικότητας των προϊόντων της επωνυμίας που έχουν υποστηριχθεί επίσημα από την USPA. «Οι καμπάνιες της επωνυμίας μου έδωσαν πραγματικά τη δυνατότητα να ζω αυθεντικά», είπε η Busch. «Όχι μόνο θα μπορούσα να συμμετάσχω στο άθλημα που αγαπούσα τόσο πολύ, αλλά θα μπορούσα να εκπροσωπήσω μια επωνυμία που βρισκόταν πίσω από το άθλημα του πόλο συνολικά. Η USPA ιδρύθηκε πριν από περισσότερα από 125 χρόνια και ήδη από τη δεκαετία του 1980 η U.S. Polo Assn. έχει καθιερωθεί ως μια μεγάλη δύναμη στο χώρο της λιανικής. Σε αυτήν την περίπτωση, το άθλημα πηγαίνει χέρι-χέρι με την επωνυμία ένδυσης και είναι μία από τις μοναδικές μάρκες που μπορείτε να φορέσετε μέσα και έξω από το γήπεδο».

Εδώ, ο Πρίγκιπας συζητά το πώς οι πρωτοβουλίες και οι καμπάνιες της προωθούν τη γυναικεία ενδυνάμωση και αυθεντικότητα στο άθλημα και τα σχέδιά της να συνεχίσει να οδηγεί τη συζήτηση για την ισότητα των φύλων.

WWD Studios: Το πόλο είναι ένα άθλημα ίσων. Πώς θα περιγράφατε τη σημασία και τη δυναμική της ισότητας των φύλων στο άθλημα; Πώς επηρεάζει την επωνυμία;

JMP: Οι γυναίκες είναι το ταχύτερα αναπτυσσόμενο τμήμα των παικτών στο άθλημα. Στόχος μας είναι να εκπροσωπήσουμε τις γυναίκες στο σύνολό τους και να δείξουμε στο κοινό και στους καταναλωτές ότι το πόλο είναι ένα συνεργατικό άθλημα.  Πολλοί σύλλογοι πόλο υψηλού προφίλ σε όλο τον κόσμο - Αγγλία, Ταϊλάνδη, Αργεντινή, Ινδία, Ντουμπάι και ΗΠΑ, για παράδειγμα - αναπτύσσουν και μεγαλώνουν τις κορυφαίες γυναικείες διοργανώσεις τους. Αυτή η στρατηγική ουσιαστικά βοηθά στην ενίσχυση της ευαισθητοποίησης του πόλο ως ένα άθλημα χωρίς αποκλεισμούς, προσιτό, παρόμοιο με τις αξίες της επωνυμίας μας, που είναι εμπνευσμένη από τον αθλητισμό. Οι αθλήτριες συγκεντρώνουν δυναμική σε όλο τον κόσμο και τώρα ήρθε η ώρα να λάμψουν οι κορυφαίες αθλήτριες πόλο στον κόσμο.

WWD Studios: Η ενδυνάμωση των γυναικών έχει γίνει το επίκεντρο τα τελευταία χρόνια. Με ποιους τρόπους καθοδηγεί η U.S. Polo Assn. την ευαισθητοποίηση για τη συνεχή συνεισφορά των γυναικών στο άθλημα και την επωνυμία;

JMP: Όταν μπήκα στον οργανισμό, είδα νέες ευκαιρίες με μεγάλες δυνατότητες. Η Πρωτοβουλία Γυναικών είναι μια από τις στρατηγικές που ξεκίνησε από την επιθυμία μας να επικεντρωθούμε στις ανάγκες των γυναικών πελατών μας. Γενικά είμαστε υπερήφανοι που ρίχνουμε φως στις ταλαντούχες γυναίκες αθλήτριες πόλο μέσω πρωτοβουλιών με έντυπα και ραδιοτηλεοπτικά μέσα, ανάπτυξη προϊόντων στον χώρο ένδυσης και χορηγίες γυναικείων οργανώσεων.

Η πρωτοβουλία είναι ένα πρόγραμμα διάρκειας ενός έτους που έχει σχεδιαστεί για να φέρει τα φώτα της δημοσιότητας στις γυναίκες στο πόλο και στις γυναίκες ως πελάτες των ενδυμάτων μας. Δημιουργήσαμε μια ομάδα ειδικών από κάθε γωνιά της επιχείρησης – την επωνυμία, τον σχεδιασμό, το αθλητικό μάρκετινγκ, το μάρκετινγκ της επωνυμίας - και ακολουθήσαμε μια ενοποιημένη προσέγγιση. Μία από τις προσπάθειές μας ήταν να λανσάρουμε την πρώτη έκθεση Women in Polo Show - που διανεμήθηκε σε εθνικό επίπεδο σε περισσότερα από 60 εκατομμύρια νοικοκυριά μέσω τηλεοπτικής και διαδικτυακής διανομής. Παρουσίασε έξι αθλήτριες, συμπεριλαμβανομένης της Ashley Busch και της αείμνηστης Sunny Hale, που κάνουν τη διαφορά ή που είναι πρωτοπόροι. Το βασικό μήνυμα του σόου ήταν ότι οι κορυφαίες γυναίκες παίκτριες προπονούνται εξίσου σκληρά με τους άντρες και μπορούν να είναι μαχητικές τόσο εντός όσο και εκτός γηπέδου. Μπορείτε να βρείτε αυτήν την καμπάνια μέσω του hashtag #USPAinspire.

Συνεργαστήκαμε και με εκδηλώσεις πόλο για γυναίκες, για να ευαισθητοποιήσουμε τη σύγκλιση του αθλήματος και της επωνυμίας για τις γυναίκες. Για παράδειγμα, το πρωτάθλημα U.S. Open Women's Polo Championship, το Women's East Coast Open και το Queen's Cup Pink Polo της Ταϊλάνδης, καθώς και η συνεργασία με το Ίδρυμα Susan G. Komen.

Η Συλλογική Πρωτοβουλία μας υποστηρίζει επίσης τις νεαρές αθλήτριες του πόλο. Αυτή είναι η δεύτερη χρονιά που εξοπλίζουμε γυναίκες και άντρες σε μερικά από τα κορυφαία κολεγιακά κλαμπ πόλο στη χώρα. Το φετινό πρόγραμμα έχει εξελιχθεί σε περισσότερα από 30 συλλογικά κλαμπ πόλο όπου παρέχουμε λευκά παντελόνια, μπλουζάκια πόλο και μια οικονομική χορηγία σε κάθε πρόγραμμα.

Εκτός από την εξωτερική μας εστίαση στις εμπνευσμένες γυναίκες, έχουμε επίσης εξετάσει τις επιχειρήσεις γυναικών στις ΗΠΑ και τον κόσμο εκ των έσω και έχουμε καταβάλει προσπάθειες για να βελτιώσουμε τη γυναικεία μας σειρά με περισσότερες εμφανίσεις, εμπνευσμένες από τάσεις και αθλήματα, capsule συλλογές, καθώς και καλύτερη εφαρμογή και ποιότητα.

WWD Studios: Πώς αξιοποιεί η U.S. Polo Assn. την παρουσία της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να προωθήσει και να υποστηρίξει τις γυναίκες - παράγοντες επιρροής (influencer) της; Θα μπορούσατε να μιλήσετε αναλυτικά για την καμπάνια της επωνυμίας «Inspiring Others»;

JMP: Σήμερα έχουμε περισσότερους από 5 εκατομμύρια followers στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παγκοσμίως. Η συνεργασία με παράγοντες επιρροής γίνεται όλο και πιο σημαντική για τη στρατηγική μας για το ψηφιακό μάρκετινγκ. Αυτή η στρατηγική έχει εξεταστεί κατ’ επανάληψη μερικές φορές από το 2017, από τη συνεργασία με παίκτες πόλο ως Παγκόσμιοι Πρεσβευτές επωνυμίας, όπως η Ashley Busch, που επιδεικνύουν την αυθεντικότητά μας μέσω μιας σε βάθος προοπτικής της προπόνησής τους, των παιχνιδιών πόλο και της συνολικής καθημερινότητάς τους, έως πιο κοινά σχετιζόμενους και προσιτούς παράγοντες επιρροής όπως ένας σεφ, ένας μπάρμαν και ένας γκουρού ομορφιάς. Καθένας παρέχει μια μοναδική προοπτική της επωνυμίας της U.S. Polo Assn. κατά τη δημιουργία περιεχομένου και προσθέτει αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας που θα μοιραστούν με τους followers τους. Οι παράγοντες επιρροής μας, στο πλαίσιο της καμπάνιας μας «Inspire Others», προέρχονται από διαφορετικά υπόβαθρα και ζουν σε πόλεις σε όλο τον κόσμο, κάτι που καθοδηγεί τον παράγοντα αυθεντικότητας.

WWD Studios: Τα καταστήματα ενέργειας «High Goal» της U.S. Polo Assn. διαθέτουν τεχνολογία που βελτιώνει την εμπειρία των γυναικών στα καταστήματα. Θα μπορούσατε να περιγράψετε τι συνεπάγεται αυτή η εμπειρία;

JMP: Το πόλο υψηλών στόχων είναι ένα παιχνίδι υψηλής ενέργειας που περιλαμβάνει τους καλύτερους των καλυτέρων, με κορυφαίους παίκτες, με τα καλύτερα άλογα και τα πιο πλούσια και φιλόξενα γήπεδα. Πιστεύουμε ότι όταν φέρνουμε αυτού του είδους τον ενθουσιασμό και την ενέργεια στο κατάστημά μας «High Goal», αυτό όχι μόνο θα προσελκύσει αλλά και θα προκαλέσει την ενεργή συμμετοχή των πελατών, προσφέροντάς τους μια πιο αυθεντική και ενδιαφέρουσα εμπειρία αγορών μέσω της επίδρασης της τεχνολογίας, του καταπληκτικού προϊόντος, της προσωπικής εξυπηρέτησης και του αθλητισμού του πόλο, σε ένα πρακτικό παραδοσιακό περιβάλλον. Γνωρίζουμε ότι τόσο οι γυναίκες όσο και οι άνδρες θα εμπλακούν περισσότερο στην εμπειρία, μέσω αυτού του νέου μοντέλου.

Καθώς δοκιμάζουμε και μαθαίνουμε για την εμπειρία των καταναλωτών από τη νέα μας ιδέα, θα αναπτύξουμε μια σταδιακή προσέγγιση. Η Φάση Ι αφορά στη διασκέδαση, τη δράση και την ενεργή συμμετοχή γυναικών και ανδρών. Η Φάση II αφορά περισσότερο στην αξιοποίηση της τεχνολογίας για την ταχύτητα και την ευκολία που θέλουν πολλές γυναίκες.

WWD Studios: Τι ακολουθεί για την U.S. Polo Assn.;

JMP: Είμαστε ενθουσιασμένοι για την επέκτασή μας πέρα από την εναρκτήρια χρονιά του Gauntlet of PoloTM που περιλαμβάνει γυναίκες παίκτριες και θαμώνες και προσφέρει το μεγαλύτερο πορτοφόλι βραβείων σε όλο τον κόσμο του πόλο, με 1 εκατομμύριο $. Είναι μια σειρά τριών τουρνουά που ξεκινά τον Ιανουάριο στην αρχή της σεζόν του πόλο, εξελίσσεται μέχρι τον τελικό νικητή και αποτελεί την κορυφή των πρωταθλημάτων πόλο. Η U.S. Polo Assn. επιχορηγεί τους αγώνες και εξοπλίζει τους παίκτες. Είμαστε υπερήφανοι που επιχορηγούμε μια τόσο συναρπαστική και ουσιαστική σειρά σε συνεργασία με την USPA, καθώς προσπαθεί να διευρύνει τη συμμετοχή και την τηλεθέαση αυτού του υπέροχου και ιστορικού αθλήματος. Το 2019, είχαμε περισσότερους από 4 εκατομμύρια θεατές σε όλο τον κόσμο που παρακολούθησαν τους τελικούς του τουρνουά!

Προσδοκούμε να επεκταθούμε στην Εκστρατεία Πρωτοβουλίας Γυναικών και στο Συνεργατικό Πρόγραμμα. Επιπλέον, προσπαθούμε να ολοκληρώσουμε το πρόγραμμα των παγκόσμιων πρεσβευτών μας με μερικούς νέους και διαφορετικούς παίκτες, ώστε να προσφέρουμε μια πιο προσιτή προοπτική και να βοηθήσουμε να ζωντανέψει η ουσία του αθλήματος στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τα παγκόσμια προγράμματα φωτογράφισης.

Και παρά το δύσκολο περιβάλλον λιανικής για ορισμένους, συνεχίζουμε να επικεντρωνόμαστε στην επιθετική επέκταση φυσικών καταστημάτων. Στην πραγματικότητα, βρισκόμαστε σε καλό δρόμο για άλλα 100 καταστήματα μέχρι το κλείσιμο του 2020, αγγίζοντας το ορόσημο των 1.200 καταστημάτων. Παραμένουμε επίσης επικεντρωμένοι στην ψηφιακή στρατηγική μας, με την επέκταση του νέου παγκόσμιου ιστότοπου της επωνυμίας μας, uspoloassnglobal.com με παγκόσμια έναρξη που ξεκίνησε στο Ηνωμένο Βασίλειο και θα ακολουθήσει στην Ιταλία, την Ιαπωνία και τη Λατινική Αμερική. Με στόχο περίπου 100 χώρες, αυτό είναι ένα από τα πιο φιλόδοξα επιχειρήματά μας για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της επωνυμίας μας.

Αυτός ο ιστότοπος δεν υποστηρίζει πλέον προγράμματα περιήγησης Internet Explorer. Αλλάξτε στο Chrome, το Safari ή το Firefox για την καλύτερη εμπειρία.